27 August 2014

TERAPI QURAN PERCUMA - RUQYAH SYARIAH & AYAT MANZIL

Cik Admin | Wednesday, August 27, 2014 | 0Comments |
Photobucket

TERAPI QURAN PERCUMA - RUQYAH SYARIAH & AYAT MANZIL

SESUAI UNTUK
Pesakit yang terkena sihir
Pesakit yang menghidap penyakit misteri
Kekeluargaan yang asyik dengan pergaduhan tanpa sebab 
Panas Baran



Definasi Ruqyah Makna ruqyah secara terminologi adalah al-‘udzah (sebuah perlindungan) yang digunakan untuk melindungi orang yang terkena penyakit, seperti panas karena disengat binatang, kesurupan, dan yang lainnya. (Lihat An-Nihayah fi Gharibil Hadits karya Ibnul Atsir rahimahullahu 3/254)

Secara terminologi, ruqyah terkadang disebut pula dengan ‘azimah. Al-Fairuz Abadi berkata: “Yang dimaksud ‘azimah-‘azimah adalah ruqyah-ruqyah. Sedangkan ruqyah yaitu ayat-ayat Al-Qur`an yang dibacakan terhadap orang-orang yang terkena berbagai penyakit dengan mengharap kesembuhan.” (Lihat Al-Qamus Al-Muhith pada materi).

Adapun makna ruqyah secara etimologi syariat adalah doa dan bacaan-bacaan yang mengandung permintaan tolong dan perlindungan kepada Allah Subhanahu wa Ta’ala untuk mencegah atau mengangkat bala/penyakit. Terkadang doa atau bacaan itu disertai dengan sebuah tiupan dari mulut ke kedua telapak tangan atau anggota tubuh orang yang meruqyah atau yang diruqyah. (Lihat transkrip ceramah Asy-Syaikh Shalih bin ‘Abdul ‘Aziz Alus-Syaikh yang berjudul Ar-Ruqa wa Ahkamuha oleh Salim Al-Jaza`iri, hal. 4)

Tentunya ruqyah yang paling utama adalah doa dan bacaan yang bersumber dari Al-Qur`an dan As-Sunnah. (Ibid, hal. 5)

(Sumber asysyariah)

Caranya:

Dengarkan MP3 RUQYAH SYARIAH hingga tamat menggunakan HEADPHONE dengan volume yang kuat.

Pejamkan mata dan jangan ikut bacaan ayat-ayat ini baik dimulut atau dihati.

Perhatikan setelah selesai :

    denyutan jantung makin kencang
    badan bertek kencang
    ada benda bergerak-gerak bawah kulit
    mengantuk/menguap
    batuk
    gelisah
    panas di tengkuk

Jika ada mengalami kejadian di atas, kemungkinan besar ada jin yg menghuni tubuh anda. RUQYAH MP3 amat bagus diperdengarkan 3 kali sehari bagi mereka yg mengalami gangguan jin, kerana fadhilat ayat-ayat tersebut amat mustajab bagi mengusir jin-jin jahat/sihir serta memagar diri kita.

Selain itu orang yang sakit juga boleh membaca berulang-kali didalam hati tanpa mengira masa dan tempat untuk mengamalkan zikir ‘THO HA’ (Surah Taha, ayat 1)

Kesannya selepas membaca zikir itu adalah kita akan sendawa.Itu menunjukkan jin-jin didalam badan pesakit akan merasa sakit dan kepanasan..Dengan mendengar MP3 ruqyah ini, insya Allah ianya mampu untuk menyembohkan penyaki-penyakit seperti berikut:

    Jiwa gelisah/khayalan
    Penghapus Sihir
    Memagar Rumah (Pengusir Jin dan Syaitan)
    Ketenangan Rumah Tangga
    Anak-anak menangis ditengah malam
    Penambat kasih sayang antara anak/ibubapa
    Pendarahan berpanjangan bagi wanita (istihadah)
    Menguatkan ingatan dan hafalan dalam pembelajaran.

Cara Menggunakan MP3 Ruqyah:

    Bagi kesihatan diri dan keluarga, mainkan mp3 ini didalam rumah atau tempat kerja 3 kali sehari atau mainkan dari malam sampai pagi (auto repeat).
    Bagi penderita sakit gangguan jin, dilarang memainkan di dalam kereta.
    Bagi anak-anak yang menangis diwaktu malam, anda perlu memainkan dengan kuat, insyaAllah jin/syaitan akan lari dari mengganggu anak-anak anda.
    Untuk histeria, sihir, dan lambat jodoh, sediakan 3 botol besar air mineral,buka penutupnya dan mainkan mp3 ruqyah ini 3 kali sebelah air tadi (kira-kira 1jam 20minit). Air tadi dibuat minum seteguk untuk 3 kali sehari dan lakukan pada hari-hari berikutnya sehingga air tadi habis diminum.Setiap kali selepas solat perlu dibaca Ayatul Qursy 3 kali dan Al Insyirah 3 kali secara istiqomah. Kemudian malam besoknya, mp3 ruqyah ini hendaklah dimainkan dari malam sampai kepagi selama sebulan.
    Bagi memulihkan rumah/tempat kerja yang bermasalah,cuma mainkan 3 kali sehari untuk 3 hari berturut-turut.
    Jika kita sering mengalami masalah malas dan badan terasa berat, perdengarkan mp3 ruqyah ini 3 kali sehari, insyaAllah kita akan rajin dan kembali bersemangat.

*UNTUK MENDAPATKAN KESEMBOHAN YANG MAKSIMUM,SILA PEJAMKAN MATA ANDA APABILA MENDENGAR MP3 RUQYAH INI DAN DENGARKANLAH SEHINGGA TAMAT TANPA MENGIKUTI BACAANNYA DIMULUT MAHU PUN DIHATI*

No & Nama Urutan Surah:

1 Al-Fatihah 1 Seluruhnya

2 Al-Baqarah 1 1-5

3 Al-Baqarah 1 102

4 Al-Baqarah 2 163-164

5 Al-Baqarah (Ayatul Kursi) 3 255

6 Al-Baqarah 3 285-286

7 Ali-Imran 3 18-19

8 Al-’Araf 8 54-56

9 Al-’Araf 9 117-122

10 Yunus 11 81-82

11 Toha 16 69

12 Al-Mukminun 18 115-118

13 As-Soffaat 23 1-10

14 Al-Ahqaaf 26 29-32

15 Ar-Rahman 27 33-36

16 Al-Hasyr 28 21-24

17 Al-Jin 29 1-9

18 Al-Ikhlas 30 Seluruhnya

19 Al-Falaq 30 Seluruhnya

20 An-Naas 30 Seluruhnya

Hanya ALLAH yang berkuasa untuk menyembuhkan segala penyakit kita dan manusia hanya boleh berusaha dan berdoa untuk memohon kesembuhan kepada-NYA. Semoga ALLAH memberi kesembuhan pada kita semua. AMIN


MERAWAT KERASUKAN,TERKENA SIHIR,GANGGUAN MAKHLUK HALUS DAN PELBAGAI PENYAKIT


TERAPI RUQYAH SYARIAH MENGGUNAKAN MP3 AYAT-AYAT SUCI AL-QURAN SEBAGAI PENAWAR SIHIR,MEMULIHKAN DARIPADA GANGGUAN JIN DAN IBLIS SERTA PENYEMBOH 1001 JENIS PENYAKIT.


Sila download MP3 file ini dan save kedalam h/p,gadget atau PC dan perdengarkan bacaaan sehingga tamat.Perhatikan simptom yang akan anda alami setelah selesai mendengar bacaan MP3 Ayat-ayat Ruqyah ini ..


1) Denyutan jantung makin kencang

2) Badan bergetar

3) Ada benda bergerak-gerak bawah kulit

4) Mengantuk/menguap

5) Batuk

6) Gelisah

7) Panas di tengkuk


Jika ada mengalami sebahagian simptom2 diatas,kemungkinan besar ada jin yang menghuni tubuh anda. Penjelasannya adalah mudah,jin yang berada dalam tubuh kita akan bergerak melalui salruran darah kita,ayat-ayat ruqyah syariah ini pula amat mustajab dalam menyakiti mereka,lalu mereka akan kucar-kacir dalam darah kita lalu menyebabkan degupan jantung kita bertambah kencang.Bagi pesakit-pesakit sihir pula,jin dalam badan akan membuatkan kita mengantuk apabila mendengar mp3 ruqyah syariah ini.Dan bagi kes saka,kita akan terasa panas ditengkuk.


RUQYAH SYARIAH MP3 ini amat mujarab diperdengarkan 3 kali sehari bagi mereka yang mengalami pelbagai penyakit gangguan jin,kerana fadhilat ayat2 tersebut amat mustajab bagi mengusir jin2 jahat/sihir serta memagar diri kita.Selain itu pesakit juga kena baca banyak-banyak dalam hati tak kira masa dan tempat zikir THO HA (surah taha ayat 1). Kesannya semasa membaca zikir itu adalah perut akan terasa mual dan seterusnya sendawa.Ini petanda segala jin-jin dalam tubuh kita beransur-ansur keluar InsyaAllah..


Dengan mendengar MP3 ruqyah syariah ini, insyaAllah mampu menyembuh segala penyakit misteri antaranya:-


-Fikiran runsing/jiwa gelisah

-Menyembuhkan penyakit histeria,sihir dan saka

-Mengusir jin didalam badan,rumah dan premis perniagaan -Ketegangan dalam rumahtangga -Menyembuhkan anak-anak yang menangis malam -Penambat kasih sayang antara anak dan ibubapa -Anak-anak mudah mendengar kata orang tua -Menguatkan daya menghafal dan pembelajaran -Membuatkan minda lebih positif dan fokus terhadap kerja dan pembelajaran -Membersihkan aura diri dan menyahkan energi-energi negatif dari badan


CARA MENGGUNAKAN MP3 RUQYAH SYARIAH

1) Bagi kesihatan diri dan keluarga,pasangkan mp3 ini didalam rumah/premis perniagaan 3 kali sehari atau pasangkan dari malam sampai kepagi (auto repeat).

2)Bagi pesakit gangguan jin,dilarang memasangnya didalam kereta,kesannya akan mengakibatkan kita mengantuk dan mengganggu pemanduan.

3)Bagi anak-anak yang menangis diwaktu malam,anda perlu pasangkan dengan kuat,insyaAllah jin/syaitan akan lari dari mengganggu anak-anak anda.

4)Untuk merawat histeria,sihir,saka dan lambat jodoh,sediakan 3 botol besar air mineral,buka penutupnya dan pasangkan mp3 ruqyah ini 3 kali bacaan sebelah air tadi (kira-kira 1 jam 20 minit).Air tadi dibuat minum seteguk untuk 3 kali sehari dan lakukan hari berikutnya sehingga air tadi habis.Tiap-tiap lepas solat perlu baca Ayatul Qursi 3 kali dan Al Insyirah 3 kali secara istiqomah.Kemudian disebelah malamnya pula,mp3 ruqyah ini hendaklah dipasang dari malam sampai pagi selama sebulan.

5)Bagi memulihkan rumah/premis perniagaan yang bermasalah,cuma pasangkan 3 kali sehari untuk 3 hari berturut-turut.

6)Jika kita sering mengalami masalah malas dan badan terasa berat,perdengarkan mp3 ruqyah ini 3x sehari,insyaAllah kita akan cergas dan kembali bersemangat.

"Aku dengar Ruqyah ni selalu tertidur.. Selalunya aku akan dengar bila badan rasa malas nak sembahyang, sambil dengar tu mesti tertidur..tak kira la waktu aku tengah wat pe sekalipun..".. 


"Kalau bunyi berdentum kat rumah, bunyi mengilai2.. tak pernah pulok teman dengo, sebab takder yang serius agaknyer.."

AMARAN : jangan dengar ketika memandu KENDERAAN, risau..nanti sedar2 dah ade kat hospital atau kat pinggir jalan.. 



Deathnota kasi link download Ayat Manzil sekali.. Fungsi same je.. tapi jangan letakkan "KUASA" pada Ayat.. Yang menyembuhkan hanya Allah.. peganglah ayat dari Surat Al-Isra' ayat 82: "Dan Kami turunkan dari Alquran suatu yang menjadi penawar dan rahmat..."


DOWNLOAD AYAT MANZIL : KLIK SINI

DOWNLOAD RUQYAH : KLIK SINI


Syukran jiddan.Sila tekan like dan send jika suka entri ini ..^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Design By Saidatul Qifayah | For ! MSH PRODUCTIONS 2013-2014 ©| Resolution: 1366 x 768px | Best View: Google Chrome